Když chcete jezdit na špičce 1/8 Buggy závodů, nutností je tento ESC se silným výkonem a vysokým točivý momentem.
• Vysoká spolehlivost a odolnost
Je sestavený z nejodolnějších a vysoce kvalitních komponentů, celé s nejmodernějším firmwarem. XR8 PLUS je schopen dodat nesrovnatelnou energii a výkon i pro to nejnáročnější hardcore závodění, ale je také dostatečně citlivý pro jeho ochranu před poškozením z důvodu přetížení.
• Plynulá jízda
XR8 PLUS poskytuje výjimečně hladké ubírání plynu (patentovaná funkce "doběh"), která simuluje pocit setrvačnosti a plynulosti jízdy jako u aut ve velkém měřítku. To vás může značně posunout vpřed, protože s využitím velkých, vysoce výkonných motorů s vysokým elektromagnetickým tahem kde podstatný faktor náhlého zpomalení (páka plynu v poloze off) nepříznivě ovlivňuje jízdní výkon a celkově manévrování.
• Elektronický spínač
XR8 PLUS je vybaven elektronickým spínačem s životností s více než 50.000 zap/vyp cykly s kompletně vodotěsném, prachotěsném a nárazuvzdorném designu.
• Prakticky bezúdržbový provoz
Vzhledem k výjimečnému myšlení konstruktérů a designu, které bylo vloženo do XR8 PLUS, mohou uživatelé očekávat prakticky bezúdržbový provoz. Díky pokročilému snímání chyb a tepelné ochraně, mimořádně robustnímu pouzdru s dokonalou tepelně-ztrátovou technologii a speciálně nárazuvzdornému ventilátoru nemusí závodník nic řešit, ať už se stane cokoliv.
• Ultra-spolehlivý systém chlazení
Patentovaná technologie chlazení HOBBYWING využívá proprietárně tepelně vodivé měděné tyče, které urychleně a efektivně přenášejí veškeré vnitřní teplo z MOSFET desky do CNC vyrobeného hliníkového krytu chladiče. Chladící ventilátor je v nárazuvzdorném provedení, které účinně snižuje možnost jeho poškození v důsledku častých skoků a nárazů vozu během závodu.
• Vysoko-napěťový vestavěný BEC
XR8 PLUS je světově první 1/8 ESC regulátor, který integruje HV vestavěný BEC s výstupním proudem až do výše 15A a přepínatelným výstupním napětím 6V-7.4V. Vysoké napětí BEC je navrženo pro v současnosti nejvíce používaná vysokonapěťová serva ve vozidlech v měřítku 1/8.
• Dynamický časovací algoritmus s vysokým výkonem
V nejvyšších světových soutěžích v měřítku 1/8 kde přijali u ESC "dynamic timing" technologii, slaví velké úspěchy. Také v soutěži v měřítku 1/10 cestovních vozů se tímto výrazně rozšiřuje nastavitelný výkon a rozsah ESC a zároveň se navyšuje celková účinnost systému a hladkost jízdy.
Použití | Auto |
Typ | střídavý |
Trvalý proud [A] | 150 |
Max. špičkový proud [A] | 950 |
NiXX článků | 6 - 18 |
LiXX článků | 2 - 6 |
Délka [mm] | 58.7 |
Šířka [mm] | 48 |
Výška [mm] | 36.9 |
Hmotnost [g] | 127 |
Regulace | obousměrná |
Brzda | Ano |
Vstup pro senzory | Ano |
Programovatelný | Ano |
Odolnost vůči vodě | ne |
BEC napětí [V] | 6 - 7.4 |
BEC proud [A] | 6 |