Značka: Team Losi Racing | Kód produktu: AM-TLR03016 |
Odpovědnost za vady: 2 roky | EAN: 0605482293447 |
Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay Buggy Race Kit. Špičkově zpracovaná nová generace osvědčené závodní platformy 22. Vysoký výkon, odolnost, hliníkové díly, špičkové zpracovaní, široká škála nastavení této přední světové závodní platformy.
Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay Buggy Race Kit. Špičkově zpracovaná nová generace osvědčené závodní platformy 22. Model je speciálně optimalizován na povrchy jako je šotolina a bláto. Vývojový Team Losi Racing® se zaměřil na přední nápravu, kterou vylepšil a díky je projetí zatáček ještě preciznější. Velké hliníkové olejové stavitelné tlumiče, kompletní vybavení kuličkovými ložisky, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují tento RC závodní model opět o kus dopředu.
22 DC 5.0 je na 100% připraven k závodům Off road. Obsahuje speciální součásti vybavení, přední a zadní příčný stabilizátor, úzké přední kola, zvýšené diferenciály a zvednuté zadní těhlice náprav, stejně jako tlumiče a lisované kompozity jsou v souladu s tím, co závodníci očekávají od závodní.
22 DC 5.0 je nejlepším Off-road autem 2WD Team Losi Racing. Nejvýraznějším zlepšením prošla geometrie řízení. Zvětšením délky řídících pák a kulových čepů spolu se změnami úhlu Ackermann dávají autu 22 5.0 výrazně hladší pocit během řízení, obzvláště mimo neutrál a při vysokých rychlostech zvyšují bezpečnost na těsnější trati.
Pro přesný prokluz a měkčí a přesnou akceleraci vozu byla provedena optimalizace třecí spojky, která má novou třec ídesku, pružinu a matici M4. Je možné použít hnané ozubené kolo s čelním ozubením 69T až 84T.
Tlumiče nové generace G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny. Hřídel má průměr 3mm, nové jsou i písty se šroubením, nový tvar rázových víka, tenčí nárazový kroužek který přidá 3mm chodu pružiny, nové snadno instalovatelné kulové čepy a řada dalších.
V balení je sada tuningových hliníkový dílů, které zvyšují odolnost a životnost auta, jako například hliníkové kulové čepy, nízkofrekvenční pružiny tlumičů, hliníkové těla tlumičů, hliníkové přední nápravy, Anti Squat Block, zkrutné stabilizátory, hliníkové unášecí šestihrany atd. Auto je kompletně vyrobeno v metrické soustavě.
Podvozek o síle 2mm má větší pružnost, proto lze auto 22 5.0 snadněji řídit a je rovněž méně náchylné k převrácení, lépe pohlcuje nárazy a hrubé přistání.
Nový diferenciál s kuličkovými ložisky s karbidem wolframu přinášejí super-hladký chod a dlouhotrvající výkon.
Závodní karosérie musí být co nejlehčí a mít vhodný tvar, aby bylo zachováno nízké těžiště a vysoká míra přítlaku. Karosérie 22 5.0 byla vytažena z desky tloušťky 0,7mm.
Díky vysokým dosahovaným rychlostem má přední přítlačné křídlo zcela opodstatněné použití. Umí zajistit přítlak na přední nápravu a proto je řízení při vyšších rychlostech bezpečnější.
Součástí balení jsou fluorescenční žlutá kola takže jsou k dispozici závodní kola k přímému použití. 22 5.0 obsahuje nové Stiffezel úzké přední kola, které poskytují více konzistentní přední řízení a snadné řízení při vysokých rychlostech.
K montáži byly použito spojovací příslušenství v metrické soustavě, proto je snadné najít náhradní šrouby, matice a podložky a pomůže omezit počet nástrojů požadovaných k servisu a montáži modelu.
Nastavení výšky ramen lze jednoduše změnit o 1 mm pouhým otočením podložky. Další nastavení na +1.75mm, +2.5mm a +3.5mm, lze provádět změnou podložky.
Auto 22 5.0 AC obsahuje standardní přední otočný čep Low Roll Center (LRC) a rovněž samostatný přední otočný čep HRC (High Roll Center).
Nový blok přední nápravy umožňuje měnit sklon přední nápravy a přidává třetí možnost, která poskytuje nejlepší rovnováhu řízení a stabilitu v mnoha různých podmínkách.
Model se může pochlubit nejvšestrannějším a nejsnadněji použitelným systémem poutání baterie. Akumulátor je na každém konci přitlačován elastomerovými pásky, které se mohou roztahovat tak, aby se daly použít na jakoukoli výšku baterie.
V modelu 22 5.0 lze nalézt řadu různých kompozitních materiálů v klíčových součástech. Kompozit obsahují součásti, které závodní tým upřednostňuje: Stiffezel přední ramena náprav, zadní ramena náprav, díly tlumičů a další. Kompozitní materiály se vyznačují nižší hmotností než kov, proto je rozumné jejich použití tam, kde to nemá vliv na životnost součástí a v řadě případů je to i výhodnější.
Zadní věž tlumičů může mít namontovány tlumiče dopředu nebo dozadu. To znamená, že zadní tlumiče Gen3 lze namontovat před zadní věž a závěsné rameno nebo v tradičním umístění na zadní části ramena. Jedná se o oblíbenou tuningovou volbu pro povrchy s vysokou přilnavostí, která zvyšuje přední hmotnost, stabilitu zadních strany a vyšší schopnost utlumení při doskoku.
Na zadní nápravě jsou těhlice z kompozitního materiálu, který je vhodnější než hliníkový, z důvodu uložení ložisek bez vůlí. Pro tuhou montáž vrchního táhla byla použita hliníková deska, na které přišroubován kovový kulový čep, který je ještě výškově přestavitelný. Kulový čep je přišroubován jak do desky tak do kompozitního těla těhlice, takže se nemůže uvolnit.
Volitelné mosazné závaží lze namontovat pod baterii, pod přijímač nebo namísto přední spojky hřídelí náprav. To umožňuje snadné vyladění statické hmotnosti a volbu zátěže při změně podmínek dráhy. Při jízdě s vyšší statickou hmotností se podvozek stává neutrálnější a jednodušší k jízdě na plochách s vysokou přilnavostí.
Zadní křídlo je vyrobeno z vysoce odolného 1,2mm polykarbonátu. Toto křídlo se osvědčilo jako nejlepší a nejstabilnější zadní křídlo, které bylo k dispozici pro auta 1:10 2WD.
Při závodech jsou motory namáhány na maximum svých možností a protože dost hřejí, je potřeba použít ventilátor aby udržoval nižší teplotu motoru. Spíše než provizorní držák nebo oboustrannou pásku, obsahuje 22 5.0 držák pro snadnou a spolehlivou montáž ventilátoru.
Optimální pro 22 5.0 1:10, je použití hnacích hřídelí o rozměrech 4mm, 68 mm, které umožňují na zadní nápravě přenášet větší výkon.
3-řadá převodovka umožňuje posunout motor dopředu o 20 mm více ke středu podvozku. Výhodou je auto, které umí projíždět vyšší rychlostí.
Doba sestavení stavebnice je cca 7 hodin.
Parametry | |
---|---|
Komplet připravený k provozu (RTR): | |
Typ RC auta: | Buggy |
Barva: | modrá |
Doporučený věk od: | 15 let |
Měřítko: | 1:10 |
Délka: | 382 mm |
Hmotnost: | 1550 g |
Akumulátor a nabíjení | |
Výměnný akumulátor: | |
Akumulátor součástí balení: | |
Nabíječ součástí balení: | |
Vlastnosti modelu | |
Olejové tlumiče: | |
Pohon RC auta: | 2WD (pohon jedné nápravy) |
Světelné efekty: | |
Zvukové efekty: | |
Vhodné na doma: |
V případě nižší hodnoty objednávky můžete využít dopravu již od 79 Kč.
Prodlužujeme možnost výměny nebo vrácení nepoškozeného zboží na 90 dní.
Nevíte si s něčím rady? Navštivte naši RC poradnu nebo nás kontaktujte. Rádi vám poradíme.
Porouchal se váš model? Nejen pro naše zákazníky zajišťujeme pozáruční servis RC modelů.
Vyberte si z jedné z nejširších nabídek RC modelů, příslušenství a náhradních dílů v ČR.
Zastavte se v naší RC prodejně v Chrudimi a prohlédněte si RC modely naživo.