Jen do dnešní půlnoci = 10% SLEVA na VŠE s kódem BLACK10. Inspirujte se tipy na dárky »

Hasegawa Lancia Stratos Hf N 10 Winner Rally Tour De Corse 1981 B.darniche - A.mahe 1:24 /

Doručení do Vánoc

Hasegawa Lancia Stratos Hf N 10 Winner Rally Tour De Corse 1981 B.darniche - A.mahe 1:24 /

Značka: Hasegawa Kód produktu: WH-20530
Odpovědnost za vady: 2 roky EAN: 4967834205307
1 225 Kč s DPH
-
+
skladem > 3 ks Chrudim do 2 dnů , Pardubice 1 ks

Uprostřed úsporných opatření způsobených ropnou krizí debutovala Lancia v rallye s novým vozem Stratos berlinetta, který byl definitivně předurčen k tomu, aby v mistrovství světa nahradil legendární Fulvii HF. Tento plnokrevník oblečený Bertonem okamžitě ukázal, jaké jsou jeho kvality během vývojových textů prováděných v roce 1973 s ohledem na jeho debut v následující sezóně. Jméno Stratos bylo brzy spojeno se jménem "draka" Sandra Munariho. Jezdec z Cavarzere s vozem v charakteristické livreji v barvách Marlboro vyhrál v roce 1974 soutěž s týmem Fiat. Při své premiéře na Italské rallye dosáhl Stratos s Munarim vítězství, které zopakoval i v Kanadě na Rideau Lakes. Další vítězství vybojoval na Tour de Corse, tentokrát však s Jeanem-Claudem Andruetem. Chivassův dům tak získal titul v Mekce a podařilo se mu to i v následujícím roce a v roce 76. Při změně barvy, kterou se stala zelenobílá sponzora Alitalia, zůstal Stratos absolutní královnou. Munari v těchto dvou letech dokázal přivézt domů další čtyři úspěchy. V roce 1974 vyhrál závod Monte Carlo. V téže sezóně však vyhráli závody také Švéd Björn Waldegård (dvakrát v cíli) a Bernard Darniche. V roce 1976 Munari vyhrál znovu v Montecarlu a poté v Portugalsku a na Korsice, zatímco Waldegard byl první v Sanremu. Opravdový zářivý úspěch vozu Stratos HF, který se stal skutečnou ikonou. Jedním slovem koncentrát techniky a stylu. Tento vůz skupiny 4 s pohonem zadních kol měl ocelový monokok a částečně laminátovou karoserii. Motor, umístěný uprostřed vzadu, byl šestiválec o objemu 2 418 cm3 a výkonu 250 k při 7 800 ot/min v první verzi, který byl pak rozšířen na 280 k při 8 500 ot/min ve verzi z roku 1976, která zdvojnásobila počet ventilů a zvýšila je ze šesti na 12. Vůz měl také šestistupňovou převodovku. Použitá převodovka byla pětistupňová manuálního typu plus zpátečka. Zavěšení kol bylo nezávislé s výkyvnými rameny a protiprokluzovou tyčí. Kotoučové brzdy byly samočinné. To vše při hmotnosti 910 kg (určené k poklesu na 880 kg) a rozvoru 2 180 mm.

  • MODEL-KIT



Parametry
Měřítko: 1:24
Časové zařazení: 1981
Limitovaná edice:
Značka vozidla: Lancia

Potřebujete poradit?

Lukáš Široký
Ozvěte se mi...
Lukáš Široký
produktový specialista
(Po - Pá, 8:00 - 16:00)

Proč nakupovat u RCprofi?

Jsme profesionálové a navíc pro vás máme tyto skvělé výhody.
Doprava zdarma
nad 3 000 Kč
90 dní na vrácení nebo výměnu
Poradenství od profesionálů
RC
servis
52 483
položek v nabídce
Kamenná
prodejna

V případě nižší hodnoty objednávky můžete využít dopravu již od 79 Kč.

Prodlužujeme možnost výměny nebo vrácení nepoškozeného zboží na 90 dní.

Nevíte si s něčím rady? Navštivte naši RC poradnu nebo nás kontaktujte. Rádi vám poradíme.

Porouchal se váš model? Nejen pro naše zákazníky zajišťujeme pozáruční servis RC modelů.

Vyberte si z jedné z nejširších nabídek RC modelů, příslušenství a náhradních dílů v ČR.

Zastavte se v naší RC prodejně v Chrudimi a prohlédněte si RC modely naživo.

Garance výměny a vrácení dárku